Forums Forum Să facem cunoştinţă – Prezentarea utilizatori

Tagged: ,

Viewing 32 reply threads
  • Author
      delacote
      Keymaster

handshake-42670_640Deschid acest nou topic pe care utilizatorii înscriși se pot prezenta.

Toți cei înscriși pe forum pot posta câteva informații confidențiale despre ei – de ex, vârsta, țara, orașul. Eventual. puteți spune dacă sunteți membri în vreo echipa de proiect câștigător în Concursul “Îmi pasă, ma implic!”. Dacă da, dați și titlul proiectului.

Cum v-ați înscris pe forum, ce așteptări aveți de la timpul petrecut pe forum, sunt alte informații care v-ar ajuta să vă cunoașteți mai bine.

• This topic was modified 10 years, 2 months ago by delacote.
      • This topic was modified 9 years, 11 months ago by delacote.
      delacote
      Keymaster

Buna la toti. Ma numesc Ion si am 20 de ani.Sunt nascut in (Transnistria) si sunt elev la un colegiu din Chisinau,sunt anul 3 de studii. De la virsta de 12 ani am locuit in centrul de plasament de tip familial. Sunt liderul echipei mini-proiectului “Să nu-i uităm şi pe bunici”.

Ma astept la noi prieteni, noi teme de discutii, si sa ajungem la un numitor comun. Bafta la toti la implementarea proiectelor….va pup >D

• This reply was modified 10 years, 2 months ago by delacote. Reason: am eliminat datele prea...personale
      • This reply was modified 10 years, 2 months ago by delacote.
      delacote
      Keymaster

Ma numesc Silvia, am 18 ani, sunt din Republica Moldova , orasul Chisinau.
      Sunt membra a echpei “Sunt un om liber”
      La fel ma astept la prieteni noi si sper ca in discutiile noastre sa ajungem la un numitor comun 😀

• This reply was modified 10 years, 2 months ago by delacote. Reason: adaugare link pe titlul proiectului
      delacote
      Keymaster

Dragilor, sper sa va faceti prieteni noi. Si noi ne dorim sa se inscrie cat mai multi tineri pe forum si sa aveti discutii interesante pentru cei de varsta voastra.

delacote
      Keymaster